שירות לקוחות

אנו ממליצים לך לעיין בשאלות הנפוצות הבאות. למטה תוכלו למצוא את התשובות לשאלות הנפוצות ביותר שעליהן נדרשים נציגי שירות הלקוחות שלנו לענות בעבודתם.

שאלות נפוצות בנוגע לזמני שיעורים

  • מתי מתחיל השיעור שלי?

    לוח הזמנים המפורט של הקורס שלך יישלח אליך באימייל שבועיים לפני תחילת הסמסטר. בנוסף, לוח הזמנים יופיע בעמוד הקורס.

  • האם אפשר לשנות את זמן השיעור?

    באפשרותך לשנות את לוח זמני השיעורים שלך בכל עת אם קיבלת אותו לאחרונה, או במהלך ארבעת השבועות הראשונים של הסמסטר באמצעות לחיצה על קישור זה.
    בנוסף, אפשר לפנות אל צוות שירות הלקוחות שלנו באמצעות מילוי טופס יצירת הקשר המופיע בתחתית עמוד זה.

  • האם אפשר לשנות מועד של שיעור שבועי אחד בלבד?

    כל שיעור מתקדם בקצב שלו ומתאפיין בדינמיקה ייחודית בין המדריך לבין התלמידים המשפיעה גם היא על קצב השיעור. לכן מומלץ שלא לשנות את מועד השיעור לשבוע אחד בלבד, אלא לצפות בהקלטת השיעור בעמוד הקורס.

  • איזה אזור זמן מופיע בלשונית הקורס שלי?

    אזור הזמן של עמוד הקורס מתעדכן בהתאם לאזור הזמן המקומי שלך. אם בלשונית עמוד הקורס שלך מוצג אזור זמן שגוי, יש לעדכן אותנו בכך באמצעות מילוי טופס יצירת הקשר שבתחתית עמוד זה.

  • איך מבררים את לוח זמני החופשה של הקורס?

    לוח זמני החופשה של הקורס מופיע בעמוד הקורס.

  • האם המעבר לשעון הקיץ משפיע על שעת תחילת השיעור?

    מאחר שאנחנו מעדכנים את לוחות זמני השיעורים בהתאם לשעוני הקיץ בכל רחבי העולם, מעת לעת עשויים לחול שינויים קבועים או זמניים בשעות תחילת השיעורים.  מידע על שינויים בזמני שיעורים יופיע בלשונית לוח הזמנים שבעמוד הקורס.

  • מה היא שעת התגבור?

    שעת התגבור היא שעה נוספת שבמהלכה תלמידים יכולים לשאול את המדריכים שלהם שאלות ולתרגל את מה שהם למדו בשיעור השבועי. ההשתתפות בשעת התגבור פתוחה בפני כל התלמידים ברמה שלך, ולכן מומלץ להיות פעילים ולבוא לשעת התגבור עם שאלות הקשורות לנושא השיעור השבועי.  מערכת שעות התגבור מוצגת בלשונית לוח הזמנים שבעמוד הקורס (גם שעות התגבור מוקלטות כמו השיעורים השבועיים).

  • למה לא קיבלתי שום מידע על לוח זמני השיעורים שלי?

    אם נותרו למעלה משבועיים עד למועד תחילת הקורס שלך, יתכן שמערכת שעות השיעורים שלו עוד לא נסגרה משום שההרשמה לקורס זה עוד לא הסתיימה. שבועיים לפני תחילת הקורס, מערכת השעות המפורטת תישלח אליך באימייל לאישור ותוצג בעמוד הקורס.

  • איך קובעים שיעור ראשון עם מדריך (רלוונטי לשיעורים פרטיים בלבד)?

    באפשרותך לפנות למדריך שלך באימייל ולשלוח לו את השעות המועדפות עליך לעריכת השיעור.

שאלות נפוצות בנושא רמת הקושי של הקורס

  • הקורס קשה/קל מדי עבורי. האם אפשר לעבור לכיתה ברמה אחרת?

    כן. באפשרותך לפנות אל צוות שירות הלקוחות שלנו באמצעות מילוי טופס יצירת הקשר המופיע בתחתית עמוד זה.
    יתכן שמעבר הרמה יהיה כרוך בביצוע מבחן רמה שיאפשר לנו לבדוק מה הרמה המתאימה לך ביותר.

  • האם אפשר לנסות שיעור אחר?

    כן. באפשרותך לפנות אל צוות שירות הלקוחות שלנו באמצעות מילוי טופס יצירת הקשר המופיע בתחתית עמוד זה, ולבקש הקלטה של שיעור/רמה אחרים עם אותו המדריך או עם מדריך אחר. ההקלטות יהיו זמינות לצפייה במשך שבוע כדי לעזור לך להחליט מה השיעור המתאים ביותר עבורך.

  • האם עלי לעשות מבחן רמה לפני תחילת השיעור?

    לא, אין צורך במעבר מבחן רמה לפני תחילת השיעור. תלמידים ברמת "מתחיל" אינם נדרשים לעבור מבחן רמה. אם משייכים אותך לרמה גבוהה יותר, באפשרותך לבדוק האם רמה זאת מתאימה עבורך, אבל לא מוטלת עליך חובה לעשות זאת.  בנוסף, אפשר לעבור כיתה גם לאחר תחילת הקורס.

שאלות נפוצות בנושא הזמנות חדשות

  • קניתי אביזר לימוד. מתי אקבל אותו?

    כל פרטי המשלוח כגון מספר המעקב אחר המשלוח וסטטוס המשלוח של החבילה שלך מופיעים בלשונית החיובים שבארונית המקוונת שלך. לחץ כאן כדי להתחבר ולעיין במידע שלך.

  • החלפתי כתובת. איך אני מעדכן אותה?

    באפשרותך לעדכן את הכתובת בפרופיל התלמיד שלך.

  • באילו שירותי דואר אתם נעזרים לשליחת החבילות שלכם?

    אנחנו שולחים את החבילות שלנו בדואר אוויר רשום. לאחר מכן, החבילות מטופלות על-ידי שירותי הדואר המקומיים הפועלים במדינות ובאזורי היעד השונים. לכן סביר להניח שהחבילה שלך תטופל על-ידי חברת דואר ישראל.

  • מה הזמן המשוער למשלוח החבילה שלי?

    זמן המשלוח המשוער הוא בין 10 ל-20 ימים.

  • איפה אפשר למצוא אביזרי לימוד נוספים שיעזרו לי בלימודים?

    אם ברצונך לשמוע עוד על אביזרי הלימוד שלנו, באפשרותך לפנות אל צוות שירות הלקוחות שלנו באמצעות מילוי טופס יצירת הקשר המופיע בתחתית עמוד זה או ביקור בחנות המקוונת שלנו.

שאלות בנושא היעדרויות משיעורים

  • מה עלי לעשות אם אין באפשרותי להשתתף בשיעור מסוים?

    אם אין באפשרותך להשתתף בשיעור כלשהו, הדרך הטובה ביותר להשלים את הפער היא לצפות בהקלטת השיעור הזמינה בעמוד הקורס. אם משהו בהקלטה אינו ברור, באפשרותך לשלוח למדריך שלך כל שאלה באימייל.

  • כמה שיעורים אפשר להחמיץ?

    אנו ממליצים לתלמידים שלנו להשתתף לפחות ברוב השיעורים. עם זאת, כל השיעורים מוקלטים, ותמיד תהיה לך אפשרות לצפות בהם בעמוד הקורס כדי להשלים את הפער.

  • מה יקרה אם אחמיץ שיעור פרטי (רלוונטי לשיעורים פרטיים בלבד)?

    בהתאם לתנאי השירות שלנו, אם אין באפשרותך לבוא לשיעור פרטי, עליך להודיע לנו על כך לא יאוחר מ-12 שעות לפני תחילת שיעור זה כדי ששיעור זה לא ינוכה מחבילת השיעורים הפרטיים שלך.

  • איך אני יוצר קשר עם המדריך שלי?

    כדי ליצור קשר עם המדריך שלך, באפשרותך ללחוץ על השם שלו המופיע בראש עמוד הקורס הרלוונטי.

  • החמצתי יותר מדי שיעורים, מה עלי לעשות?

    במקרה זה, אנחנו ממליצים לך להשלים את הפער עם הקלטות השיעורים הזמינות לכל תלמידינו בלחיצה אחת פשוטה על הלשונית "הקלטות" המופיעה בעמוד הקורס הרלוונטי שלך. אם ברצונך להתחיל את הקורס מההתחלה, באפשרותך להודיע לנו על כך באמצעות מילוי טופס יצירת הקשר מופיע בתחתית עמוד זה, ואנו נשמח לעזור לך להירשם מחדש.

שאלות נפוצות בנושא הקלטות שיעורים

  • איפה נמצאות הקלטות השיעורים שלי?

    כל הקלטות השיעורים שלך זמינות בלשונית ההקלטות המופיעה בעמוד הקורס.

  • האם אפשר לשמור את הקלטות השיעורים בסוף הקורס?

    הקלטות השיעורים שלך יהיו זמינות לצפייה בעמוד הקורס במשך שנה אחת מתום הסמסטר.

  • אני לא מצליח לצפות בהקלטות. מה עלי לעשות?

    בדרך-כלל, הקלטות השיעורים מועלות לאתר בתוך שעתיים. המערכת שלנו מתחילה להקליט את הכיתה עוד לפני תחילת השיעור. אם מופיעה על המסך ההודעה הבאה: "אין תוכן זמין לצפייה כעת…", אל דאגה. הכוונה היא לכך שהקלטת השיעור החלה לפני תחילת השיעור, וכל שעליך לעשות זה להריץ את הסרטון מעט קדימה.

  • בתוך כמה זמן מתום השיעור אפשר לצפות בהקלטה שלו?

    ההקלטות מועלות למערכת כשעתיים מתום השיעור, וניתן לצפות בהן בלשונית ההקלטות המופיעה בעמוד הקורס.

שאלות נפוצות בנושא בעיות שמע (אודיו)

  • איך מחברים את האזניות למחשב?

    מומלץ לחבר את האזניות אל כניסת לוח כרטיס הקול הנמצאת בצדו האחורי של המחשב, ולא מצדו הקדמי!

    – יש להכניס את התקע השחור או הירוק של האזניות אל תוך השקע הירוק
    – יש להכניס את התקע האדום לשקע האדום

  • איך בודקים את איכות השמע בכיתת WebEx?

    ראשית, עליך לחבר את האזניות ולוודא שהן עובדות. לאחר מכן, יש להיכנס לתפריט השמע הנמצא מעל "הגדרות השמע של המחשב".  חלון בדיקת איכות השמע מחולק לשני חלקים:

     

    בדיקת רמקול:
    – יש לבחור בהתקן הנכון מתוך הרשימה וללחוץ על "בדיקה" כדי להאזין להקלטת הצליל ולהתאים את עוצמת הצליל לפי הצורך.

     

    בדיקת מיקרופון:
    – יש לבחור בהתקן הנכן מתוך הרשימה, לדבר אל תוך המיקרופון ולראות האם יש תנועה בתחתית מד הווליום.

     

  • אני לא מצליח לשמוע מה מתרחש בכיתת ה-WebEx שלי. מה עלי לעשות?

    עליך לוודא שהאזניות שלך מחוברות כהלכה למחשב. נתק אותן מן המחשב, ואז חבר אותן בחזרה.

     

    אם עדיין אינך מצליח לשמוע את השיעור, צא משיחת הוועידה הקולית באמצעות סגירת ממשק WebEx, ואז היכנס אליה שוב.
    אם שיחת הוועידה אינה מתחילה אוטומטית, יש ללחוץ על "Connect to Audio" בלשונית "Quick Start", או ללכת אל: "Audio->Integrated Voice Conference->Join "Conference ולוודא שבחרת את ההתקן הנכון בהגדרות השמע של המחשב.

  • איך בודקים את איכות השמע בכיתת Zoom?

    ראשית, עליך לחבר את האזניות ולהפעיל אותן. ברגע שנכנסים לכיתת Zoom, מסך בדיקת שמע יופיע בצורה אוטומטית כדי לאשר את ההתקן שלך ולוודא שביכולתך לשמוע את הצליל.

     

    לאחר מכן, התלמידים מתבקשים לבחור במיקרופון הנכון ולוודא שהוא פועל כהלכה.

  • אני לא מצליח לשמוע בכיתת ה-Zoom. מה עלי לעשות?

    עליך לוודא שהאזניות שלך מחוברות כהלכה למחשב. נתק אותן מן המחשב ואז חבר אותן בחזרה.

    אם עדיין אינך מצליח לשמוע, עליך לצאת מממשק התכנה ולהיכנס אליו שוב. בנוסף, יש לוודא שבחרת בהתקן השמע הנכון בהגדרות.

שאלות נפוצות בנושאי תשלום ותנאי שירות

  • איפה נמצאים אישורי התשלומים והיסטוריית החיובים שלי?

    כל הפרטים אודות הקורסים, התשלומים והיסטוריית הרכישות שלך זמינים לעיונך בלשונית החיובים.

  • מהי תכנית התשלומים הנוכחית שלי ואיך אפשר לשנות אותה?

    הפרטים אודות תכנית התשלומים שלך מופיעים בלשונית החיובים. לעריכת שינויים בתוכנית התשלומים, עליך לפנות אל צוות שירות הלקוחות באמצעות מילוי טופס יצירת הקשר שבתחתית עמוד זה.

  • איפה באפשרותי לעיין בתנאי השימוש ובמדיניות הפרטיות של הקורס שלי?

    לעיון בכל הפרטים הנוגעים לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של הקורס שלך, באפשרותך ללחוץ על הכפתור "Contract Details" המופיע בלשונית החיובים. אם הנך חווה בעיות או קשיים מכל סוג שהוא, אנחנו מזמינים אותך לשתף אותנו בכך ומבטיחים לעשות כל שביכולתנו כדי למצוא פתרון נוח עבורך.

  • איפה אפשר לעיין בקבלות בחשבוניות על תשלומי הקורסים שלי?

    באפשרותך לעיין בקבלות ובחשבוניות שהופקו בגין כל אחת מן הרכישות שלך באמצעות לחיצה על הסמלונים המופיעים בלשונית החיובים, מתחת לשמות הקורסים או חומרי הלימוד שרכשת.
    הקבלות בגין תשלום על קורסים ספציפיים נמצאות בקע "התשלומים שלי"