הכירו את הצוות של טקי יוני

כשמדובר על לימוד מובנה ונכון לילדים,מדריך טוב עושה את כל ההבדל.
המדריכים שלנו לתכנות נבחרו על פי המיומנויות שלהם בכיתה ואהבתם להוראה.

חיפשנו בכל העולם את המדריכים הטובים ביותר לתכנות

המדריכים שלנו מומחים בהוראת ילדים ובני נוער. הם יודעים כיצד להסביר נושאים מורכבים כך שיהיה קל יותר להבין אותם ולתת לילדים את הביטחון שהם צריכים בכדי להפוך ליוצרים דיגיטלים. בנוסף לכישורים ולמיומנויות שבזכותם גויסו לצוות, כל המדריכים שלנו עוברים הכשרה של שישה חודשים לפני שהם מוסמכים ללמד קורס בטקי יוני.

ד"ר אורן צוקרמן,
היועץ האקדמי של טקי יוני

ד"ר אורן צוקרמן, שסיים את התואר השני ואת הדוקטורט שלו במכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס (MIT), תמיד היה מוקסם מתהליכי למידה ומההשפעה של למידה על אנשים. כחוקר ומנהל באקדמיה, מרכיב מרכזי בתשוקתו הוא הוראה: העצמת אנשים בכל הגילאים כך שילמדו ויעניקו ללמידה ביטוי משמעותי בחייהם. עבור ד"ר צוקרמן, שהיה אחד היוצרים של (וגם מי שנתן לה את השם) שפת התכנות הידועה Scratch, הוראת תכנות היא הזדמנות ללמוד מהתלמידים, כמו גם להציע להם רעיונות ומידע חדשים. "כמורה אני מרגיש שאני נותן מתנה לתלמידים" אומר ד"ר צוקרמן, "ובשביל חלק מהתלמידים המתנה הזו תתורגם לרעיונות חדשים, תשוקה חדשה, תחומי עניין חדשים או אפילו כיוון מקצועי חדש בחייהם."

"תכנות מעצים ילדים ומאפשר להם לפתור אתגרים בדרכים יצירתיות. עולם התכנות צריך להפוך לאוריינות הדיגיטלית החדשה"
ד"ר אורן צוקרמן - היועץ האקדמי של Tekkie Uni (המרכז לפיתוח מנהיגות טכנולוגית)
דוקטורט MIT 2007
miLAB, בית הספר לתקשורת במרכז הבינתחומי

הכירו חלק מהמדריכים שלנו

Teacher image

נטע נשיא

להתחיל מסקראץ'

נטע תמיד אהבה לעבוד עם ילדים. במהלך השירות הלאומי היא מילאה שני תפקידי הוראה: עבודה אינטנסיבית עם ילדים ונוער בסיכון בכפר הילדים בכרמיאל, והוראה בבית הספר נופי גולן בקצרין. לאחר שסיימה את שירות החובה שלה, היא בחרה תחום עניין נוסף: טכנולוגיה. היא נרשמה לקורס טכנאי מחשבים ובסופו של דבר סיימה תואר ראשון במדעי המחשב ומתמטיקה.

למה בחרתי ללמד: "מה יכול להיות יותר טוב מלשלב את שתי התשוקות הגדולות ביותר שלי – ילדים ומחשבים?"

Teacher image

אורי סוכי

קורס יוטיוברים

אורי מתכנת מאז שהוא היה נער. הוא למד מדעי המחשב בתיכון וכיום הוא סטודנט לתואר ראשון במדעי המחשב באוניברסיטת בן גוריון. אורי הגיע להוראה בזמן שירות החובה שלו. הוא היה מדריך בכפר הנוער "הודיות" בצפון הארץ ושירת בצה"ל כמתמחה בתורת לחימה ומדריך של מערכות שליטה ובקרה.

למה בחרתי ללמד: "הערך המוסף בתוכנית הוא פיתוח היצירתיות, הביטחון העצמי וההערכה העצמית של הילדים המשתתפים."

Teacher image

איתי פרץ

פיתוח אפליקציות לילדים

איתי מלמד מאז שהוא היה תלמיד. הוא החל לאמן תלמידים מכל הגילאים בקרב מגע כשהיה בן 17. מאז הוא למד ולימד תחומים רבים, כולל פיתוח אפליקציות. איתי מאמין שאין גבול לידע שאפשר לצבור. השמחה הגדולה ביותר שלו היא בהעברת הידע והערכים האלו לדור הבא.

למה בחרתי ללמד: "יש אמרה ישנה- אלו שלא יכולים לעשות, מלמדים. אני לא חושב שזה נכון, אז שיניתי את זה- אלו שיכולים ואוהבים את זה, מלמדים."

Teacher image

לירון כץ

קורס רובוטיקה לילדים

לירון, אם ל-3, היא בעלת תואר ראשון במנהל עסקים. כמורה מנוסה, לירון לימדה תלמידי יסודי, חטיבה ותיכון כחלק מהמרכז לפיתוח מנהיגות טכנולוגית. לירון גאה מאוד ביכולתה להפוך את הלמידה למהנה. היא אוהבת לראות כמה שמחים הילדים יכולים להיות כשהם מצליחים בכיתה.

למה בחרתי ללמד: "במהלך התוכנית, הילדים מבינים שהם מסוגלים לעשות הכל וזה בעיקר תלוי בהם."