הסיפור שלנו
המהפכה הדיגיטלית יוצרת הזדמנויות נפלאות ללמידה ויצירה יחד עם אתגרים וסכנות. באמצעות לימודי תכנות ואומנות אנו מלמדים ילדים לנווט את דרכם בעולם הדיגיטלי המשתנה.
המהפכה הדיגיטלית יוצרת הזדמנויות נפלאות ללמידה ויצירה יחד עם אתגרים וסכנות. באמצעות לימודי תכנות ואומנות אנו מלמדים ילדים לנווט את דרכם בעולם הדיגיטלי המשתנה.
שמוליק מילר וישראל איבגי, שני חברים ואנשי הייטק הגיעו למסקנה שהיוזמה הבאה שלהם צריכה לעסוק בחינוך. בשנת 2012 תוך לקיחת סיכון לא מבוטל הם עזבו את אזור הנוחות, ויצאו לדרך חדשה.
"הרבה זמן רציתי לחבר בין חדשנות, חינוך וטכנולוגיה" מספר ישראל איבגי, "ההתנסות הראשונה שלי הייתה כשפיתחתי מוצר בחברת הייטק צרפתית למשחק לגו חדשני, שישלב בנייה של לגו רגיל, בעוד שהחלקים והמבנה משתקפים גם על מסך המחשב. תוך כדי המשחק הילדים ילמדו גם חוקים של הנדסה ופיזיקה. שיתפתי את הצוות ברעיון, שקרם עור וגידים והפך למציאות. כהורה צעיר ראיתי כיצד ילדיי מאבדים עניין וסקרנות בתוך מערכת החינוך הקונבנציונאלית, וחשבתי שחייבת להיות דרך אחרת. אבל ההחלטה לצאת לדרך חדשה התקבלה כששמוליק ביקש ממני להעביר יחד אתו סדנת תכנות לילדי העובדים ב- IBM ישראל, מטעם המרכז שהוא כבר הקים. הפידבק היה יוצא דופן, וההנאה והסיפוק שלנו מהעבודה עם הילדים הייתה אדירה. החלטתי ללכת אחרי הלב, ולהקים בית ספר אחר".
ישראל איבגי, מנהל פדגוגי, טקי יוני
חברת eTeacher נוסדה בשנת 2000 על ידי האחים יריב ובעז בן נון. החברה מפעילה 4 בתי ספר וירטואלים בהם לומדים למעלה מ- 30,000 תלמידים בשנה מ 190 מדינות עם 400 מורים מכל העולם. המפגש עם המרכז לפיתוח מנהיגות טכנולוגית נוצר בעקבות השתתפות ילדיהם של בעז ויריב בקורסי התכנות של המרכז.
"אחרי 16 שנים של הפעלת למידה באינטרנט, יכולתי להעריך את הקסם שהתחולל בכיתות של המרכז", מספר יריב בן נון. "הופתעתי לראות איך בעולם המאוד מפתה של האינטרנט, עם כל המשחקים הממכרים, הילדים שלנו וחבריהם לכיתה העדיפו לשבת ללמוד, לדמיין וליצור. תוך כמה מפגשים הבן שלי הציג לי בגאווה את האפליקציה הראשונה שפיתח בעצמו. כשראיתי את זה, חשבתי שיש כאן הזדמנות שהיא גם עסקית וגם באמת חינוכית. נפגשנו עם שמוליק ואיבגי, והתפעלנו מהחזון החברתי, מתפיסת העולם החינוכית ומהידע הרחב, שצברו במהלך 5 שנים של פעילות אינטנסיבית. כמומחים בתחום של למידה באינטרנט ידענו להעריך את זה. רכשנו את הפעילות ויצאנו לדרך משותפת".
יריב בן נון, מייסד שותף ומנכ"ל שותף
ד"ר אורן צוקרמן, מנהל המעבדה לחדשנות ומדיה בבית הספר לתקשורת סמי עופר במרכז הבינתחומי בהרצליה, חוקר תהליכי למידה, מרצה בתחומי חוויות משתמש מתקדמות, ומפתח טכנולוגיות הומניסטיות המעמידות את האדם וערכיו במרכז. ב-2001 קיבל צוקרמן את פרס "חלוץ טכנולוגי" על ידי הועידה הכלכלית העולמית בדאבוס, עבור חברת הזנק שהקים ב-1999. המעבדה בניהולו נוצרה בהשראת מעבדת החדשנות והמדיה ב- MITשבארה"ב, שם עשה את התואר השני ואת הדוקטורט. ד"ר צוקרמן היה אחד השותפים בפיתוח פלטפורמת התכנות – סקראץ', המאפשרת לילדים ללא כל רקע בתכנות ליצור משחקים, אומנות, סימולציות וסיפורים. בנוסף, מקדם ד"ר צוקרמן פעילויות חינוכיות ומחקריות בנושא תכנות ויצירה לילדים במערכת החינוך. בשנת 2017 הצטרף ד"ר צוקרמן לצוות המרכז, ומכהן כיועץ פדגוגי בכיר לחברה.
המדריכים שלנו עוברים תהליך מיון קפדני והכשרה מדויקת ללימוד בשיטת הלימוד הייחודית שלנו. הכירו את המדריכים שלנו לפיתוח אפליקציות.
להעצים את הפוטנציאל היצירתי הקיים בילדים באמצעות לימוד תכנות אונליין עם מורה קשוב וקבוצה קטנה.
לימודי תכנות הפכו למיומנות בסיסית נדרשת בעולם הדיגיטלי המשתנה, ובדיוק כמו לימודי קריאה וכתיבה, כדאי להתחיל ללמוד מגיל צעיר.
אנחנו מציעים שלל תכניות נוספות
ילדים יפתחו אפליקציות ומשחקים לסמארטפון, יכתבו קוד מהשיעורים הראשונים ויעשו את צעדיהם הראשונים כיוצרים דיגיטליים.
במהלך התכנית הילדים יתוודעו ליסודות הפיזיקה והמכניקה הכרוכים בתכנות רובוט וילמדו להכיר מבפנים את מי שיהפוך בעתיד הלא רחוק לידידו הטוב של האדם.
סביבת הפיתוח סקראץ', מאפשרת לילדים ללמוד את דרך החשיבה של המתכנת ללא הצורך בהתמודדות עם כתיבת שורות פקודה מורכבות. את הפקודות גוררים ומחברים כמו לגו ונשארים עם החופש ללמוד, להבין, ליצור וליהנות.
השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם!