ילדים מספרים

אנו חושבים שהילדים הם המרכז. להתרשמותכם, ליקטנו סיפורים של כמה מהילדים שלומדים איתנו.

דותן

דותן

לקורס פיתוח האפליקציות הגעתי לפני 4 שנים בתחילת כיתה ז'. הייתי בתחילת החטיבה ולא ידעתי כל כך לקראת מה אני הולך.
הגעתי לשיעור ניסיון, ומיד אהבתי את הנושאים שלומדים ואת מה שיוצא לנו אחרי זמן לא ארוך של למידה.
אני למדתי בקורס עם מדריך אחד שליווה וממשיך ללוות אותי עד היום (שנה רביעית), מאוד התחברתי לאותו מדריך מיד מהרגע הראשון. הבנתי את כל מה שהוא מסביר, ידעתי שאם אני לא מבין יש לי את מי לשאול ובנוסף הייתה איתו אווירה טובה לכל הקבוצה, צחקנו, למדנו ויצרנו. החומר שנלמד בשיעור מבחינתי מעניין, לא קשה מידי אבל גם לא קל מידי, לפעמים קצת מאתגר אבל ביחד עם חברים לקבוצה וביחד עם המדריך החומר מובן ומועבר עם דוגמאות שלא קשה מידי להבין.
האווירה בקורס בדרך כלל מאוד טובה, מצחיקה ומעניינת. לדעתי, קורס פיתוח האפליקציות, חוץ מהכיף עם המדריך והחברים לקבוצה מפתח אצל כל אחד את החשיבה השונה, מחוץ לקופסא. בשלב מסוים בקורס מתחילים להיתקל באתגרים יותר קשים ומצליחים למצוא את הפיתרון בדרך יצירתית משלך (כמעט לכל אתגר שנתקלים בו יש כמה פתרונות וכל אחד הולך לפיתרון שבשבילו הכי הגיוני ונכון).
תותחי פיתוח אפליקציות
אודות הקורס

ילדים יפתחו אפליקציות ומשחקים לסמארטפון, יכתבו קוד מהשיעורים הראשונים ויעשו את צעדיהם הראשונים כיוצרים דיגיטליים. הילדים יחוו הכרות עם סביבת הפיתוח וילמדו את יסודות התכנות של פיתוח אפליקציות ומשחקים לסמארטפון. הם יתחילו מפיתוח אפליקציה בעלת כפתור אחד וימשיכו לפיתוח אפליקציות מרובות מסכים. התלמידים יפתחו מספר אפליקציות שיותקנו על המכשיר החכם שברשותם.

עוד על הקורס
חזרה לעמוד הביקורות